Pages

05 March 2014

Bengang



I'm clueless. Currently mystified, perplexed and bewildered by things going on around me. Not so sure what or where my aim is right now. WARNING: kata-kata yang anda bakal baca (sekiranya anda bercadang untuk baca) mungkin akan menyebabkan anda sakit hati, sakit jiwa, stres, amnesia, insomnia, diarrhoea, mahupun kecerdasan minda. Baca at your own risk.

  1. Aku tak boleh la bila orang balik2 mau bising nie. Haish. Bila aku nampak orang sudah act like they know everything, I back off. Because they know more and of course can do a better job at that. Memang. Memang aku terasa la. But I don't plan on prolonging the period of anger, because I gain absolutely nothing from it.
  2. Terasa macam.. Tidak diperlukan. Lebih baik aku mengundur diri dan biarkan orang yang pro sahaja yang melakukan tugasan. Supaya nanti tidaklah lagi aku perlu terasa bila aku dihalau. Sedikit emosi di situ.
  3. Mr. / Ms. Know-It-All. I shall not interfere with whatever you are doing.
  4. Hari nie baru dapat tahu pasal kedatangan Mufti Menk, tetapi dikejutkan dengan berita yang sungguh menyedihkan apabila sofbol dikhabarkan ada latihan pusat. Hati ini terasa dirobek dengan keganasan 1000 raksasa yang tiada belas kasihan.
  5. Orang tu.. Aku tak tau kenapa aku tiba-tiba boleh jadi jujur dengan dia. Mau cakap rapat, tidak la rapat macam mana. Tapi aku tak malu pun untuk cakap perkara yang sebenar dekat dia. Hmmm.. Agaknya, dia memang ada power untuk melembutkan hati orang. Erk
  6. Aku tak tau kenapa aku rasa emo semacam ja sekarang nie. Runsing la kali
  7. Ego. Hmph. -Hisyam perasan-
  8. Diorang tia tau apa maksud "matai"?? Gila lah.. First "minta puji". Terus "matai". Hahaha.. Belum lagi aku kasi keluar "Jipun". XD
  9. I think my next move would be to take things slowerly. (that's not even a word) I need to stay more silent (azam nie memang dipasang banyak kali tapi entah apa jadi.. aku pun tak tau). Mungkin dengan berdiam diri aku akan dapat muhasabah diri dan berfikir dengan lebih waras serta membuat keputusan yang terbaik. InsyaAllah.




No comments:

Post a Comment